Mijn wereldreisje - Reisverslagen van Denise Hermans - WaarBenJij.nu Mijn wereldreisje - Reisverslagen van Denise Hermans - WaarBenJij.nu

Mijn wereldreisje

Toen bleek dat ik vijf maanden stage moest lopen in het derde jaar van de studie Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs wist ik dat ik de kans om de wereld te gaan verkennen met beide handen vast moest pakken. Vanaf jongs af aan droomde ik over een reis door Australië. Ik koos er daarom voor om stage te gaan lopen in Sydney. Maar ik zou Denise niet zijn als ik niet meer meer en nog meer zou willen. Ik besloot een Around the World vliegticket aan te schaffen. De eerste reis die ik alleen ging maken en ik pakte het groots aan. Ik begon in Thailand waar ik in Bangkok en de provincie Kanchanaburi ben verbleven. Daar starte ik met backpacken in Australië, van Sydney naar Cairns. Tijdens mijn stage heb ik nog een roadtripje met vrienden langs de oostkust gemaakt. Aan het eind van dit avontuur bezocht ik ook nog eens de bruisende stad New York voordat ik terugkeerde naar het vertrouwde Emmen.