Totally ready for the summer to come! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise Hermans - WaarBenJij.nu Totally ready for the summer to come! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise Hermans - WaarBenJij.nu

Totally ready for the summer to come!

Door: denisetakesovertheworld

Blijf op de hoogte en volg Denise

18 September 2011 | Australië, Sydney

Hello again!

Ik zit nu al weer bijna een maandje in mijn nieuwe huisje (historisch moment!), dus dacht ik; tijd voor een nieuwe blog! Het is natuurlijk een tijdje geleden, maar het leek mij niet zo interessant om jullie op de hoogte te houden van het normale leventje wat voor mij inmiddels weer begonnen is. Maar nu zijn we weer een aantal weken verder en heb ik inmiddels weer het een en ander meegemaakt.

De tijd vliegt ontzettend hard voorbij. Ik heb het gevoel dat ik hier al iets van 3 jaar zit en aan alles en iedereen gewend ben. Ik heb mijn dipje nog niet gehad en heb eerlijk gezegd ook niet her gevoel dat die nog gaat komen (gelukkig!).

Het huis voelt als een grote familie, ondanks dat je natuurlijk niet iedereen even aardig kunt vinden. Toch kan ik over het algemeen met iedereen door een deur. Het zit nu bijna vol, we zijn nu met ongeveer 60 mensen (op een Frans meisje na alleen maar Nederlanders). Eerst vond ik dat best jammer, geen internationalen, maar nu ben ik er ontzettend blij mee. Zoals ik al zei in mijn vorige blog is het fijn dat wanneer je uit je werk komt je gewoon lekker met iedereen Nederlands kunt praten. Als je s’ochtends naar je werk gaat zijn er altijd wel mensen beneden die wanneer je door de keuken/tuin loopt in koor “goedemorgen!” zeggen. Het zelfde geldt voor ‘s avonds, iedereen wenst je netjes “eet smakelijk!” wanneer je aan het eten bent. Ik heb inmiddels al een tijdje een kookgroepje met Bea, Marlon en Anne. Op de dag doet iemand boodschappen en kookt, wat erg relaxed is omdat je niet elke dag dat soort dingen hoeft te doen.

Ik moet nog steeds ontzettend wennen aan de prijzen van alles hier. Ik beloof nooit meer in Nederland te zeuren dat iets duur is (zeg nooit nooit =p).. zoals Jasper hier altijd zegt; “Ze mogen de komma ook wel wat naar links verplaatsen, gaan ze ook niet falliet van..”.

De verjaardagen houden hier ook niet op, elke week sowieso een verjaardag. Wel gezellig natuurlijk, goede reden voor een feestje, waar ik altijd voor in ben! Dinsdag was Marlon jarig en werd het huis met een partybus opgehaald, waarna we naar een club warden gebracht. De VIP lounge was voor ons afgezet en we konden voor vijf euro een maaltijd en twee drankjes krijgen. Was weer een super avond. Marissa is op 4 november jarig dus we zijn nu al plannen aan het maken om samen een feestje te geven.

Daarnaast zijn Bea en ik al aan het plannen een weekje naar Brisbane te reizen en zoveel mogelijk mensen mee te krijgen voor een lang weekend Melbourne. Kortom; nog genoeg in het vooruitzicht!

De tweede week in het huis ben ik erg ziek geweest, maar dat is gelukkig weer over gewaait. Ik heb daarom in het begin ook erg rustig aan gedaan en begon in de derde week pas echt erg te wennen hier. Soms lijkt het alsof het vliegtuig gewoon rond is gevlogen en we gewoon weer in Nederland zijn beland (al die Nederlanders, het weer, etc). Pas sinds de derde week is het ook erg mooi weer geworden. We zitten inmiddels al weer even in de lente en sommige dagen is het 30 graden, heeeeerlijk.

Met mijn stage had ik het in begin wel moeilijk. Het duurde best wel lang voor dat ik er in kwam. Ik ben er toch echt achter gekomen dat ik geen kantoor-mens ben. Het is ook niet de stage waar ik om gevraagd heb en zeker anders dan dat ik verwacht had. Maar ik zet door en ik begint het langzamerhand ook te accepteren dat het nu eenmaal zo is en dat ik er het allerbeste van moet maken. Het is weer een ervaring erbij en nu weet ik in ieder geval wat ik niet wil. Ik vind het ook jammer dat ik meer met Europeanen samen werk dan met Australiers. Ik heb het gevoel dat die toch wat chillers zijn en ik ben niet voor niets hierheen gegaan. Ook deden ze erg moeilijk over het onderwerp van mijn onderzoeksvoorstel en mogen haast geen gegevens van het bedrijf vrijkomen. School deed natuurlijk ook weer moeilijk over alles, terwijl de organisatie daarvan ook ronduit KUT is. Na heel veel gezeurd dan eindelijk een door beide goedgekeurd onderwerp gevonden, waarna ik eindelijk aan de slag kon (ruim twee weken te laat). Daarnaast krijg ik wel veel verantwoordelijkheid op stage. In het Engels bellen naar accommodaties/restaurants/gidsen/excursieverschaffers vind ik nog steeds een beetje raar, maar wel leuk. Ik werk veel in de database en met de contracten tussen ons bedrijf en aanbieders van producten. Momenteel krijg ik van elke afdeling tegelijk allerlei opdracht, maar dat is wel interessanter aangezien ik steeds andere dingen aan het doen ben. Als ik dan weer allemaal informative verkregen heb voor collega’s krijg ik mailtjes terug als “Denise, you’re a legend!”, wat mijn ego weer een enorme boost geeft. Tijdens mijn pauses van een uur ga ik met mooi weer bij de Darling Harbour zitten. Zo niet, dan blijf ik door werken (die hard!). Vrijdag hadden we met het hele kantoor een borrel omdat de contracting periode goed verlopen is. Nu, na alle stress, wordt het gelukkig rustiger.

In mijn vrijetijd ga ik veel stappen (zoveel mogelijkheden; chique clubs,clubs met zwembaden, clubs met dakterrassen, trashy clubs, backpacker clubs, gezellige kroegjes) met iedereen of een grote groep uit het huis. Zo niet, dan vind je me op de kamer bij iemand anders terwijl we filmavondjes houden of zit ik in de garage (oftewel onze woonkamer) frank zoo (verslavend kaartspel) te spelen. Ik ben eigenlijk haast nooit voor 12 uur s’nachts op mijn kamer te vinden. Nog steeds heb ik het onwijs naar mijn zin!!

Vorige week ben ik met de helft van het huis op een gratis Sydney City Tour gegaan. Omdat het zo’n mooi weer was werd het schema omgegooit en gingen we in plaats van naar Bondi Beach naar Palm Beach, een uur rijden vanuit Bondi Junction. Daar lekker van het uitzicht genoten en zo sportief geweest om de rotsen in de zee tot het einde te beklimmen (en mensen maar vragen hoe ik aan die witte vlekken in mijn zwarte broek kwam haha). Bij een meer zijn we wezen lunchen en toen weer terug naar Sydney. Daar hebben we over de Harbour Bridge gelopen en zijn we naar de bar van het Opera House geweest (die trouwens BUITEN het Opera House was). Als laatste eindigde we weer in de “Scary Canary” (standaard uitgaansplek) voor een hapje en een drankje en natuurlijk taart omdat er weer iemand jarig was. Nu heb ik dan eindelijk, naast de vele markten en Bondi Beach, toch wat van de stad waar ik woon gezien.

Gister zijn we met bijna het hele huis naar Defqon.1 Australia geweest. Wat is het leuk om te ontwaken en een hele oranje massa in je tuin te vinden. Iedereen met een Nederlands paspoort en een oranje kledingstuk kon namelijk gratis naar binnen. Dus wij met 50 oranje mensen Bondi door, je moest de blikken van alle mensen om ons heen zien, geweldig! Na een treinreis van zo’n 1.5 uur, gevuld met Nederlandse liedjes, kwamen we eindelijk bij het terrein aan. Wow, wat waren er ontzettend veel Nederlands en zelfs een groot deel van het personeel dat er werkte was Nederlands. Ontzettend raar natuurlijk om in Sydney naar een festival te gaan waar een kwart Nederlands van is. We hadden zo geluk, want het was ontzettend warm weer. Het is niet echt mijn muziek (ik hou het toch echt bij sensation white, harder dan dat hoeft voor mij niet), maar ik heb toch een onwijs vette dag gehad. Vooral het eind met al dat vuurwerk en op het moment dat de muziek stopte dat alle Nederlanders gingen zingen. De terug weg was iets minder; 1.5 uur op de shuttle bus moeten wachten en daarna weer die 1.5 uur in de trein, pff.

Mam & Pap ik hoor natuurlijk graag ook hoe jullie weekend met de reunie, ik hoop dat jullie het erg naar je zin hebben gehad!!

Vandaag dus maar lekker naar het Bondi Beach geweest en geprobeerd een beetje bij te kleuren. Alweer een walvis gespot, het houdt niet op hier! Jammer van de Australische mannen, die zijn toch niet zo knap als ik dacht (al hopen wij dames niet dat ditz o het hele halfjaar blijft, waarschijnlijk komen ze in de zomer onder hun rots vandaan). Nu lekker aan het chillen in de woonkamer, morgen weer een harde werkdag voor de boeg!

Voor nu was dit het weer. Een kort bericht, maar ik maak natuurlijk niet meer zulke spectaculaire gebeurtenissen mee als op mijn reis en het is ook niet de bedoeling dat ik hier non-sociaal ga lopen doen hehe. Het gaat in een woord TOP met mij, dat is het belangrijkste wat ik te melden heb.

En wat ik nog belangrijker vind; hoe gaat het met jullie?! Veel mensen houden me natuurlijk al op de hoogte van wat er daar gebeurd en daar ben ik erg blij mee!

Dikke knuff voor al die lieverdjes in Nederland! xoxo

  • 18 September 2011 - 11:11

    Féline:

    Haha ik mag die Jasper wel !
    Fijne manier van denken =P
    Is het echt zoveel duurder daar dan?
    Maar het klinkt echt SUPER schatje, heb je wel het gevoel dat je überhaupt in Australië zit met al je 57843 nederlandse roommates ehehehe ?!

    Maar goed, hier gebeurd vrij weinig, de zon heeft hier geen schijn van kans meer, aangezien de herfst al lekker aan het innestelen is
    =( En ik ben al bijna aan het einde van mijn stage en stiekum stages zit te googlen in Australië aangezien ik nog niks heb ehehehe (A)

    Maar fijn om te horen dat je het daar zo top hebt skaddie, butttt ai still miss u !

    Love u <3333


  • 18 September 2011 - 11:53

    Chantal:

    hello baby:D:D
    wat fijn om weer wat van je te horen!! en dat je het nog steeds zo na je zin hebt!
    nah ik wou nou net vragen of je volgend jaar met mij in nederland mee wou naar defqon 1:P haha
    Hier is verder ook alles goed, moet morgen voor het eerst naar leiderdorp, voor een dagje school haha, alleen ik moet met mama der auto want ik heb een lekke uitlaat:(
    verder baal ik als een stekker van het weer:P ben ik hard aan het leren, en kan niet wachten tot ik weer een weekje vakantie heb:p haha
    ook moeten de meiden en ik EN je ouders:p nog effe met zijn allen overleggen wanneer we nu eindelijk je film gaan bekijken haha:p
    xxx loveyou

  • 18 September 2011 - 12:48

    Diana:

    He Meid

    Nou super dat je het zo naar je zin heb daar.Nou het weer wordt hier echt al bagger dus de dikke kleren er maar weer bij aan.Geniet jij maar lekker van de tropische tempraturen daar.Met ons gaat het ook goed hier.Ik lees je verhalen echt elke keer met plezier, ga zo door dan weten wij precies wat voor leuke dingen je allemaal mee maakt.Nou doe het lekker rustig aan. Groetjes en Dikke knuffel van mij

  • 18 September 2011 - 17:54

    Oma:

    Hai Denise, Fijn weer net ff je stem te hebben gehoord Opi vondt het ook fijn.Nu ik dit type lig jij lekker in je mandje want het is nu bij jou 3 uur.
    Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt en lekker positief er tegen aangaat.
    Ook na in spanning weer lekker aan het feestbeesten.
    Nu geniet maar nu het bij jou zomer gaat worden en wij hier al wat bibberdebibber de kachel op fokken.
    Tot gauw weer ik vond het weer een leuk bloq Dikke kus en loves ook van Opi

  • 19 September 2011 - 07:18

    Momma:

    Hello sweet doll :), heb je gisteren even aan de phone gehad maar was toch reuzebenieuwd naar je nieuwe blog! Gelukkig gaat je stage toch aardig wennen en doe je er alles aan om er wat leuks van te maken en zo te lezen zijn je collega's toch wel tevreden over je! Las dat de drukste tijd zo'n beetje voorbij is bij APTC en hoop dat men nu wat meer tijd aan je kan besteden, dat scheelt ook weer toch? Dat je het naar je zin in "huis" hebt wist ik tuurlijk al, maar het is oh zo fijn elke keer te horen en lezen dat je het met velen goed kunt vinden en leuke plannen maakt! Je kookgroep bestaat uit leuke meiden en wat heerlijk dat jullie elkaar op deze manier een beetje ontlasten! Dank de mensen die zo goed voor je gezorgd hebben toen je zo ziek was! Met zoveel mensen in huis nu zullen er inderdaad heel wat verjaardagen gevierd worden, wat een ellende he Nise ;) Heerlijk dat de temperatuur nu in Sydney stijgt, voor jou word het nu heerlijk zomer, terwijl in Emmen de verwarming 's avonds weer omhoog gedraait wordt! De blaadjes vallen terwijl we weinagh van de zomer hier hebben kunnen genieten, maar laten we hopen dat we een lange herfst krijgen en dat de winter dit keer wordt overgeslagen! De reunie was erg leuk, zoals vanouds een groots feest met veel drank en goed eten! Lange buffetten met van alles en nog wat en een fantastische desserttafel het kon niet op! Er zouden in totaal zo'n 650 mensen komen, maar zo'n 100 man is niet op komen dagen! Oude bedrijfsleiders en collega-chefs van je pa gezien en ohoh wat is iederen grijs, kaal en oud geworden, maar we vergeten dat bij ons zelf de tijd natuurlijk ook niet heeft stilgestaan! Voor je pa was het erg leuk te horen hoe het iedereen is vergaan in de loop der jaren en je zag hem volop genieten! De muziek was wat minder (bietje dixie-land hoempa) maar gelukkig verscheen Lee ook en heeft een paar ouwe bekende elleboog-nummertjes weggeven! Ik heb van een van de bedrijfsleiders je geboorte-kaartje meegekregen (had hij al die tijd bewaard) en nu meegenomen om aan jou te geven, lief he? Het hotelletje was simpel, maar we kwamen er alleen maar om te overnachten en het ontbijt de volgende ochtend was heerlijk! Nog even bij omi en fijntje langsgeweest, die het ook fijn vonden je pa weer eens te zien! Ben net naar de tandarts geweest voor de halfjaarslijkse APK (shit mot 3 okt. terug om weer eens een gat te laten vullen, waar hij zich nu alweer op verheugd: "geen verdoving he" :(
    Tuurlijk vroeg hij weer nou jou en vond het geweldig dat je in Sydney zit! Je bent trouwens van harte uitgenodigd als je terug bent voor een APK-tje ;)
    Ik ben blij dat je laptoppie weer in orde gemaakt is, jammer dat het internet elke keer in huis uitvalt, maar dat zal ook wel te maken hebben met het feit dat er zoveel mensen in het huis zitten, die allemaal tegelijk willen internetten! Ik vind het wel ok dat de Wat een HUDGE tegenvaller dat de Australische "surfdudes" niet om aan te zien zijn haha! Je weet het he sprookjes bestaan nie, maar wie weet de echte zomer moet nog gaan beginnen en misschien wordt er nog een blik van ze open getrokken tegen die tijd!
    Nou meis kiek uut voor enge beesten, werk ze, geniet ze and take care daar in het verre "Down Under"! Love you XXXXXXXXX je moesje

  • 19 September 2011 - 07:54

    Dédé:

    Amiga!

    Weer een leuk verhaaltje :). Dat het goed met je gaat dat verbaasd me natuurlijk niet. Ga vooral door met het leuke feesten, want dat mag je zeker niet verleren hoor. Als je terug bent gaan we Amsterdam weer goed onveilig maken namelijk! Spreek je morgen weer op de mail :)...

    Dikke kus!

  • 19 September 2011 - 13:03

    Pappa:

    Hello lovely princess,
    Heb ff geduurd maar nu gaat ik er ff voor zitten. Mooi dat je dat sjofele kantoortje nu eindelijk hebt overgenomen. Wat ik eigenlijk niet zo goed snap is dat je maar een uurtje lunch pauze voor jezelf neemt. Je ben daar toch de baas duhhh. Dat er in je huis zoveel mensen wonen,zoveel dat je op je beurt moet wachten om te kunnen internetten,kan je natuurlijk heel snel oplossen. Je tekent met een watervaste viltstift allerlei kleuren stippen op je liefelijke gezichtje gaat hele dierlijke geluiden maken en vertelt dat je laatst nog in dat lommerrijke plaatsje Ebola bent geweest.Vervolgens laat je om de twee minuten een scheet afgewisseld met een naar erwtensoep ruikende boer,binnen 1 dag heb je dat hele huis voor jezelf of word je afgevoerd.
    Het is een risico van 60/40 maar je moet soms ff over het randje.Trouwens in de carrantenne kliniek ken het ook gezellie wezen en is waarschijnlijk veeeeel goedkoper. De reunie van de konmar was geweldig leuk vooral omdat iedereen zei,goh je bent nog net zo knap,leuk
    adorabel,humoristisch,slim,adrem,ingetogen,lief,bescheiden,charmant,goedgemaniert,kortom een droom van een man.Geen wonder dat jouw dochter het zo ver gaat schoppen. Uiteraard had ik nog steeds de mooiste vrouw van het bal bij me.Jammer was dan weer wel, dat deze vrouw een uur na aanvang al bijna dronken was. Wel heb ik met haar afgesproken dat zuipen, vooral te blijven doen want dan hoef ik op feesten en partijen mijn geweldige dans-kunstjes niet te vertonen[staat ook zo uitsloferig] Wat ik je namelijk nooit verteld heb is dat de film saturday night fever {je weet wel die met John Travolta] is gebaseerd op mijn autobiografie. Tevens heb ik het breakdancen,linedancen,raindancen,poaldancen,hoelahoepdancing,en het wereldvermaarde two fingers in the ass dancing zeg maar, uitgevonden. Dat je hier stijl van achteroverslaat snap ik wel maar,ik ben nu eenmaal niet z on bluffer dus vertel ik het je nu pas.Dus, als die ollanders, daar in Sidney gaan mouwen over,mijn vader is dit of mijn vader is dat kun je ze mooi op hun nummer zetten. Maar even zogoed was het feestje wel weer leuk om weer terug in de tijd te duiken en alle leuke herrinneringen weer op te halen welke allang vergeten waren. Maar zoals met zoveel dingen onthou je veelal de leukste gebeurtenissen en de vervelendste.
    Wat er wel zal bijblijven is dat niet voor iedereen het leven over rozen gaat en, dat er nadat je sommige mensen 20 jaar niet gezien of gesproken hebt, je best een hoop ellende kan overkomen.Mooi is om dan te beseffen dat je het eigenlijk maar goed hebt met jouw als vrolijke avontuurlijke petotievreter,mamma als
    mijn vriendinnetje door dik en dun,mijn zussie en haar gezinnetje,opi en omi,broer en zus van mamma,en natuurlijk het goede besluit om lekker naar drenthe te verhuizen. Uiteraard heb ik nog stiekum de mooie sier gemaakt op de reunie door de sleutel van de Ford Ka zeer opvallend uit mijn borstzak te laten hangen,kijk en dan hebbie vrienden. Maar het feest hebben we weer gehad en eerlijk gezegd zullen we heeel misschien nog weleens iets van iemand horen maar,als het niet zo is dan is het ook goed,m.a.w.15 jaar van je leven goed en gezellig afgesloten . Op dit moment heb jij de tijd van je leven en als je oooooooit net zo jong bent als ik zal je terug denken aan deze tijd net zoals ik nu heb gedaan en ben je hopelijk net zo tevreden oftewel gelukkig dat je dit allemaal mee mocht maken.ouwe mannen praat. Wat me wel zorgen baart is het feit dat ik vermoed dat je volwassen aan het worden bent. Straks kom je terug en ben ik nog maar het enige kind in huis terwijl wij eerst nog in de meerderheid waren.
    Maar ik zal mezelf schikken in mijn lot en een verbond sluiten met mn schildpad, goudvissen,kikkers,hoofdluizen,vleesetende planten om jullie onder de duim te houden. So lovely,ik hoop dat je overthere nog vele mooie dagen mag genieten en dat die kerels er niet zo geweldig uitzien komt alleen omdat je een tweede poppa wil tegenkomen.
    Sorry lieffie,daar is er maar 1 van en die, is al bezet. Maar ik hou wel heel veel van je,en gelukkig weet ik dat je datgene maakt wat je maken wilt en blijf dat vooral je hele leven doen.
    lots off kisses
    poppa

  • 20 September 2011 - 18:50

    Titia Van Den Berg:

    Denise het fruit in Holland is lekker vooral aan de Middenhaag met super grote manderijnen je mist ze echt verder gaat hier alles naar wens mijn man maakt het redelijk goed en donderdag starten we met het nieuw project Emmermeer Vitaal succes met alles bay bay Titia

  • 21 September 2011 - 06:11

    Yvonne:

    Hoi lieverd. Ben verbaasd te lezen dat je zo ziek bent geweest. Daar hebben die Emmenaren me helemaal niets over verteld. Ik ga ervan uit dat je voor de rest van je stage zult blaken van gezondheid, want ziek zijn past niet in het plaatje van succes. Ik lees helemaal niets meer over je eerste gezicht liefde. Is hij uit beeld verdwenen? Uiteraard zul je heus een andere knapperd tegen het lijf lopen, maar ik denk dat het ideaalbeeld van de aussie sterk overdreven is. Ze hebben ook zo`n vreemd accent! Als ik zo je verhaal zit te lezen denk ik dat je vader gelijk heeft. Je klinkt nu al een stuk volwassener. Daar is helemaal niks mis mee, maar hij zal straks zeker aan jou nieuwe ik moeten wennen. Echter zul je altijd zijn kleine meissie blijven. Volgende week komen je ouders gezellig het weekend hier vertoeven, en ik denk dat het dan net zoals aankomend weekend prachtig zonnig zal zijn. Iedereen hier klaagt over het weer, maar de nazomer gaat er komen. Ik wens je nog heel veel plezier en mooie zonnige ervaringen en kijk uit naar je volgende verhaal. Dikke kus van Owen en moi

  • 22 September 2011 - 09:00

    Anneke:

    Hallo Denise,
    Hier dan even weer een klein berichtje van ons, We zijn blij dat alles
    goed met de je gaat, we dachten dat je ziek was, je onderneemt zoveel,
    fijn dat je het zo naar je zin hebt,
    en natuurlijk ben je nooit alleen met zoveel mensen om je heen.
    Wat gaat de tijd toch snel dus geniet
    van alles. Je schrijft dat het TOP met je gaat, dus die houden we erin.
    Groetjes An en Mart.


  • 26 September 2011 - 13:10

    Danielle:

    heee schat!

    eindelijk een berichtje van mij! haha
    vind het super gaaf om je berichten te lezen :D en ook super jaloers dat jij naar defqon 1 Australie bent geweest!!!!

    haha en als ik dat zo hoor ik dacht indd dat NL al duur was! zit er in dat eten daar goud verwerkt ofzoooo??

    goed om te horen dat het goed met je gaat :D hier gaat ook alles goed... Eindelijk ja eindelijk!! de zon schijnt!!! en is 20 graden of warmer jeeeeeeej :D
    en ik heb een nieuwe jongen leren kennen jawel in EMMEN! nja eigelijk nog niet veel gebeurd beetje ping shizzle.. dus ik zie wel lekker hoe dat gaat lopen haha ik hou je op de hoogte!

    Have Fun!!!

    dikke kus en knuff!... Heidi Apfel (H)

  • 26 September 2011 - 19:23

    Jolanda:

    Hai Neece! Leuk verslag weer ondanks dat je niet veel meemaakt voor jouw doen Gelukkig gaat t weer wat beter op je stage dus geen vuiltje meer aan de lucht. Weet niet hoe heavy dat defcon is maar ik heb me over laten halen om mee naar Climax te gaan, ja heus, zie je t voor je, schijnt nog wat erger te zijn dan Q-base waarvan ik een hoop al t.... herrie vond van Marco z'n filmpies. Dus hoop dat ik het einde ga halen daar, neem iig een paar flinke oorpluggen mee!Ben idd wel stikjaloers dat jullie de zomer nog ingaan terwijl ik zaterdag alweer een winterjas heb gekocht voor die zeker 6 maanden storm en regen die wij gaan krijgen hier. Nou aan feesten en nederlanders geen gebrek zo te zien en laat die aussies maar lekker daar en ga hier in nederland maar weer op zoek naar een lekkere hunk of ga maar voor 1 van die tig duzend hollanders daar, d'r zit toch wel 1 leuke bij die dan ook nog vrij is natuurlijk? Wij zijn trouwens voor ons 25 jarig jubileum met z'n 4-tjes een weekendje naar Londen geweest wat ook echt hartstikke leuk was en we zeker nog een keer gaan doen, was echt gaaf daar bij de tommies. Nou neece ik kijk weer uit naar je volgende verslag hoewel je dat misschien niet zou zeggen, gezien mijn late reacties, haha! Dikke xxxxxx van ons allemaal.

    PS heb op de link facebook vind ik leuk gedrukt maar pakt dan blijkbaar automatisch Arno's account !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 23 Mei 2011
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 35358

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 04 Oktober 2014

Hostess in Kroatië

21 April 2014 - 11 Mei 2014

DreamTeam on Tour: Zuid Oost Azië

22 November 2012 - 23 December 2012

Into the Wild: South Africa

05 April 2012 - 17 Mei 2012

Expeditie InChina

31 Juli 2011 - 19 Januari 2012

Mijn wereldreisje

Landen bezocht: