Het is tijd, de hoogste tijd! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Denise Hermans - WaarBenJij.nu Het is tijd, de hoogste tijd! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Denise Hermans - WaarBenJij.nu

Het is tijd, de hoogste tijd!

Door: Denise Hermans

Blijf op de hoogte en volg Denise

22 November 2012 | Nederland, Maastricht

Nog maar enkele uren voordat ik dit koude kikkerlandje weer eens in ruil voor een van de warmere oorden. En net op tijd, want met dit oer-Hollandse weer begint de winterdepressie er alweer lichtelijk in te sluipen. Over een uur vertrekken ik en Michiel naar Schiphol, waar vandaan het vliegtuig om 16.30 uur vertrekt met mij en nog elf andere studenten van de differentiatie minor Community Based Tourism naar London Heathrow, het vliegveld waar ik oh-zo van hou (blegh). Vanaf Londen vliegen we naar Johannesburg, waar vandaan we na een korte stop door vliegen naar Durban. We komen aan in Durban op Vrijdag 23 November rond 10.00 uur.

Ons reisschema zal er ongeveer zo uit komen te zien:
22 t/m 23 November – Vertrek naar Zuid-Afrika
23 t/m 24 November – Durban
24 t/m 25 November – Valley of 1000 Hills (Drakensberg gebergte)
25 t/m 29 November – Matatiele
29 November t/m 1 December – Coffee Bay
1 t/m 5 December – Chintsa
5 t/m 7 December – Addo Elephant National Park
7 t/m 9 December – Tsitsikamma National Park (onderweg langs Port Elizabeth)
9 t/m 10 December – Knysna
10 t/m 12 December – Stellenbosch
12 t/m 13 December – Gugulethu
13 t/m 22 December – Cape Town
22 t/m 23 December – Terugreis

De activiteiten die op de planning staan verklap ik nog niet. Die zullen jullie horen nadat ik ze heb meegemaakt, maar ik kan jullie nu al vertellen, het wordt weer SPEC-TA-CU-LAIR! Op Zaterdag 22 December rond 22.00 uur vlieg ik weer via Johannesburg en London Heathrow terug, waarna ik op Zondag 23 December om 14.05 uur op Hollandse bodem land, net op tijd om de feestdagen eindelijk weer eens gezellig met mijn familie en heerlijke vriendlief te vieren.

Veel liefs,
x Denise

  • 22 November 2012 - 10:13

    Elfriede Helleman:

    Lieve Denise, het is heerlijk om je, uitgebreide, verslagen te lezen. Goede reis en tot ziens. Take care. Een Haagse knuffel, Elfriede.

  • 22 November 2012 - 11:46

    Momma:

    Lieve dochter, heb je zojuist aan de telefoon lopen te hebben ;) om je een goede vlucht en heerlijk verblijf in het mooie Zuid-Afrika lopen te wensen :) Dit is de laatste reis met betrekking tot je HBO-opleiding, dussss.... volop daarvan genieten! Ik hoop dat het weer je toelacht en de reis aan al je verwachtingen zal voldoen, maar dat weet ik wel zeker!Vol verwachting wacht ik je reisblogs af en inderdaad dit is voor jouw begrippen een "kort reisje" vergeleken Aussie en China ;) Straks ben je met de feestdagen heerlijk in je ouderlijk huus en gaan we bij kaarslicht genieten van al de verhalen wat je hebt meegemaakt en tuurlijk de foto's bekieken :) Meid doe voorzichtig, let op je spullen en we spreken of sms-en elkaar! Love you, take care! XXXX

  • 23 November 2012 - 11:14

    Michiel:

    Hey schatje, ben je al aangekomen in Duban? Hoop dat alles goed is gegaan.. Vind het balen dat ik niet achter-je-aan kan gaan.. Geniet ervan en amuseer je daar!! Probeer de Bilton en geniet van het vlees en de braaikies.. Bye daankie tot de 23e!! Dikke kus vanuit ons huisje in Mestreech!xxx

  • 23 November 2012 - 16:12

    Bea Veenstra:

    Heee,

    Have fun! En ben beniewd naar wat je dit x allemaal weer beleeft. Hou je blog in de gaten!

    Liefs Bea

  • 28 November 2012 - 11:36

    Anneke Lelieveld:

    Lieve Denise,

    Geniet van alles we wensen we heel veel plezier met deze geweldige reis.
    Liefs An en Mart.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 23 Mei 2011
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 35258

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 04 Oktober 2014

Hostess in Kroatië

21 April 2014 - 11 Mei 2014

DreamTeam on Tour: Zuid Oost Azië

22 November 2012 - 23 December 2012

Into the Wild: South Africa

05 April 2012 - 17 Mei 2012

Expeditie InChina

31 Juli 2011 - 19 Januari 2012

Mijn wereldreisje

Landen bezocht: