Dag van vertrek! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Denise Hermans - WaarBenJij.nu Dag van vertrek! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Denise Hermans - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek!

Door: denisetakesovertheworld

Blijf op de hoogte en volg Denise

31 Juli 2011 | Nederland, Emmen

Dag lieve lezers,

Wat stond ik vanochtend met een raar gevoel op. Na al die maanden van voorbereiding, er naar uitkijken en (hoe moeilijk het ook was) afscheid nemen, stap ik dan eindelijk over 10 uur het vliegtuig in. Komt de zon niet naar mij, dan kom ik naar de zon!

De laatste twee weken zijn als een roes aan me voorbij gegaan. Mijn afscheidsfeestje was absoluut TOP! Ook papa heeft het erg naar zijn zin gehad, het was immers ook zijn suprise party. Onder het motto “Waar is dat feestje? HIER is dat feestje!” hebben wij ons niets aangetrokken van de tropische regenbuien die het die nacht op onze partytent gemunt hadden. Misschien lag het wel aan mijn thema “Tropical Theme Party”, dan vraag je er natuurlijk gewoon om. Achja, dan kan ik daar in ieder geval alvast aan wennen toch. Met de nadruk op ‘tropisch’ dan, al schijnt het de hele week in Bangkok te gaan regen maar wel gedurende 32 hele graden, stomme moesson tijd. Ook daar trek ik me lekker niets van aan. Hoe dan ook, het was een avond om nooit meer te vergeten; ik heb gehuild, ik heb gedanst, ik heb gezongen en ik heb vooral veel gelachen! Bedankt voor de aanwezigheid, de lieve kaartjes en cadeautjes!! En natuurlijk voor de verassing dat Dédé (uit Amsterdam) en Roos (uit Utrecht) om half tien ineens mijn tuin kwamen binnenstormen (Nee, dat had ik ECHT niet verwacht). Uitgaan in Emmen was voor mij nog nooit zo leuk (nou moet men daar ook niet zo veel van verwachten haha), eindelijk een keer met de hele groep. We lieten duidelijk merken dat we er waren; er werden allemaal dingen door de DJ omgeroepen over mijn vertrek en het feestje en ik kreeg natuurlijk een welverdiende gratis cocktail. We sloten de avond goed af met een bezoekje aan de Kebabzaak en daarna mocht ik de rest van de nacht op de bank slapen. Daar was ik natuurlijk erg blij mee.. haha, just kidding, het was het waard!

De weken daarna ben ik pas echt langzaam van iedereen afscheid gaan nemen. Natuurlijk ben ik degene die weg gaat, maar dat maakt het niet makkelijker. Meestal komt het feit dat ik diegene waarvan ik afscheid neem een half jaar niet meer zie pas later aan. Het is ook nog zo onwerkelijk. Één ding beloof ik wel; ik zal aan iedereen blijven denken, contact blijven houden en (on)bewust uitkijken naar het moment dat ik iedereen die ik lief heb weer kan bomberderen met knuffels!!

Gisteravond nog even lekker met me lieve ouders uiteten geweest bij ‘Vis&zo’, heeeerlijk! Vandaag vertrek ik samen met me ouders en nancy om half 1 naar Schiphol. Om 19.10 uur ga ik de lucht in en morgen om 15.40 uur (Thaise tijd) land ik in Bangkok, waar het vijf uur later is dan hier. In Sydney is het momenteel trouwens 8 uur later. Straks komt mijn uitzwaai-comité als verassing nog even een kop koffie drinken. Nou verassing? Jongens, jullie weten toch dat ik overal achter kom! Al vind ik het vreselijk lief dat mijn geweldige ouders en Emmense schatties dit nog even geregeld hebben. Ik bereid me voor op een emotionele, maar mooie dag die ik never nooit meer zal vergeten; i’m gonna miss you so much!!

Als laatste (Nee, ik ga geen emotionele Oscars-speech houden, maar toch) wil ik nog even mijn ouders enorm bedanken; voor alle hulp met het regelen, alle steun en alle liefde die zij mee gegeven hebben met het bereiken van dit alles. Ik houd ontzettend veel van jullie en ga jullie ontzettend erg missen, maar onthoud; met mij komt het wel goed! Ze hopen dat ik wijzer terug kom, dus laten we ze daar maar even succes mee wensen (just kidding again!).

Ik weet niet wanneer mijn volgende bericht verschijnt. Zoals terug te zien in mijn vorig verslag, heb ik een druk schema. Maar ik zal zeker tijd vrij maken om jullie op de hoogte te houden van alle spannende dingen die ik zo ver weg van hier ga meemaken.

Veel liefs,
Denise

Gegevens & Contact gedurende mijn reis:

Australisch adres: 50 Edgecliff Road, 2025 Sydney Woollahra
Australisch telefoonnummer: 061406422929
Skype naam: denisemandyhermans
Hyves: evilise.hyves.nl
Facebook: Zoek naar ‘Denise Hermans’
Msn adres: deniiszeee@hotmail.com

Ennnn.. vul natuurlijk je email adres op de mailing list van deze blog in om op de hoogte te blijven van nieuwe verslagen en foto’s. Ennn.. reageren op mijn verslagen (en laten weten hoe het met jullie gaat!!!) mag altijd, hehe!

  • 31 Juli 2011 - 11:37

    Sophia:

    Spannend meis, het is zover! =D Veel plezier en succes. X

  • 31 Juli 2011 - 21:49

    Mams:

    Zojuist terug van het moeilijke afscheid van je en nu snel even op de pc kieken of je vlucht van Londen naar Bangkok al is opgestegen! Zie dat je vliegtuig momenteel aan het taxiën is en wacht met naar bed gaan tot ik zeker weet dat hij is opgestegen! Meid het afscheid was moeilijk maar ik weet zeker dat je een fantastische tijd tegemoet gaat! Ik en je pa zijn zo ontzettend trots op je dat je al die dingen er om heen in je eentje durf te ondernemen, je bent een KANJER! Geniet enorm en let goed op jezelf en je spulletjes! We gaan je missen dat zeker maar in onze harten en gedachten ben je bij ons en wij bij jou! Love you, take care en ik kan niet wachten op je volgende verslag!
    XXX mams

    EVEN VOOR ALLE FAMILIELEDEN, VRIENDEN EN KENNISSEN VAN DENISE: HAAR AUSTRALISCHE NUMMER STAAT HIERBOVEN FOUTIEF VERMELD!!! DEZE MOET ZIJN: 0061406422929

  • 01 Augustus 2011 - 10:39

    Tess:

    Spannend chicky! wees voorzichtig!
    geniet en denk maar zo we zijn ten slotte allemaal .... haha
    love you!

  • 04 Augustus 2011 - 08:40

    Fijntje En Omi:

    Dag Lieve DEnise .Ik lees dat je her lekker naar je zin hebt en al heel veel dingen gedaan Ook met enge beesten .hier gaat het goed en jij nog maar heel veel leuke dingen doen en genieten dikke kus van ons en tot mails Omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 23 Mei 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 35305

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 04 Oktober 2014

Hostess in Kroatië

21 April 2014 - 11 Mei 2014

DreamTeam on Tour: Zuid Oost Azië

22 November 2012 - 23 December 2012

Into the Wild: South Africa

05 April 2012 - 17 Mei 2012

Expeditie InChina

31 Juli 2011 - 19 Januari 2012

Mijn wereldreisje

Landen bezocht: